Κυριακή 13 Μαΐου 2012

επιμορφωτικές συναντήσεις



Το προσεχές διαστημά θα διεξαχθούν επιμορφωτικες συναντησεις, με θέμα τη διαχείριση της τάξης στο επίπεδο τόσο της παιδαγωγικής όσο και της διδακτικής διαδικασίας. Οι προτεινόμενες ημερίδες έρχονται να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών της 3ης Περιφέρειας Σερρών, καθώς τα σχετικά θέματα αποτελούν προτεραιότητα των συναδέλφων, όπως εκφράστηκε από τους ίδιους και κατά τις επισκέψεις μου όλο το προηγούμενο διάστημα στα σχολεία της Περιφέρειας.


Αντικείμενα των επιμορφωτικών συναντήσεων είναι:
Διαμόρφωση παιδαγωγικού περιβάλλοντος άρθρωσης διδακτικών και μαθησιακών προσεγγίσεων στο σχολείο:
  •  Η κριτική προσέγγιση μαθησιακών δυσκολιών και προβλημάτων συμπεριφορών των μαθητών και μαθητριών στο περιβάλλον του σχολείου
  • Προσεγγίσεις Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στο πλαίσιο των νέων Προγραμμάτων Σπουδών
Η πραγμάτευση των προαναφερομένων αντικειμένων των επιμορφωτικών ημερίδων θα πραγματοποιηθεί με βιωματικές στρατηγικές, μέσα από την ενεργή συμμετοχή των συναδέλφων στην προοπτική ανάδειξης, ανατροφοδότησης και διαμοίρασης της εγκατεστημένης εμπειρίας των εκπαιδευτικών, αλλά και την κριτική προσέγγιση των θεωρητικών και ερευνητικών πεδίων του επιστημονικού πεδίου αναφοράς. Στρατηγικές, που διέπονται από τις αρχές της εκπαίδευσης ενηλίκων και λειτουργούν ευεργετικά στην ενεργή συμμετοχή στο πλαίσιο ενός δημοκρατικού διαλογικού πλαισίου έκφρασης και αναστοχασμού παιδαγωγικών και διδακτικών θεμάτων.
Αναλυτικότερα, το πρόγραμμα των Συναντήσεων προτείνεται σε ομάδες εκπαιδευτικών ανά τάξεις σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί:

α/α
Εκπαιδευτικοί
Ημερομηνία
Χώρος
1
Εκπαιδευτικοί Α’ και Β΄ τάξεων και των Τάξεων Ένταξης και Υποδοχής.
21/5/2012
Ώρα: 8.15-1.30
1ο Σχολείο Σερρών
2
Εκπαιδευτικοί Γ’ και Δ΄ τάξεων
23/5/2012
Ώρα: 8.15-1.30
2ο Σχολείο Σερρών
3
Εκπαιδευτικοί Ε’ και ΣΤ΄ τάξεων και Ενισχυτικής Διδασκαλίας
28/5/2012
Ώρα: 8.15-1.30
10ο Σχολείο Σερρών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.